Weinig te melden!

08-07-2013 09:55

Omdat we de tickets nog niet kunnen boeken (en we daarmee ook willen wachten op een acceptabele prijs) kunnen we nu nog weinig echt regelen.
Ik heb al wel een aantal eigenaren van vakantievilla's nabij Orlando gemaild. Ik heb ook netjes van allemaal een mailtje treug ontvangen. De beste een voordeligste aanbieding tot nu toe komt uit op rond de 525 euro voor 8 dagen!! Mooi huis met 3 slaapkamers en twee badkamers. Verder alles airconditioned uiteraard en ook een prive zwembad! Ook nog een alle equipment aanwezig om te BBQ'en. O ja en ook Hi-speed WiFi door het hele huis.....en das niet onbelangrijk tegenwoordig! Ik kan pas eind juli een optie nemen op "onze" periode maar denk dat ik dat ga doen voor dit huis. Veel voordeliger zal niet te vinden zijn schat ik zo in!
Tja en dan de financien......! Meerdere voorstellen voor bezuiniging zijn inmiddels resoluut van de hand gewezen door "de tweede en derde slaapkamer".
En ook de "vice-presidente" verleent niet echt medewerking. Ze had een betere oplossing dan bezuinigingen zei ze. Je moet gewoon meer omzet maken het komend jaar dan blijft er ook meer aan de strijkstok hangen!!! Pfffffff en dat in deze crisistijd......ben al blij als ik alles draaiende kan houden zoals het was....!! Maar goed het zal wel in orde komen (hoop ik!) ;-)

Jan